رفتن به محتوای اصلی
رئیس کمیته ایمنی و امداد ستاد تسهیلات و خدمات سفر شهرداری قم:

استفاده از آتش‌نشانان داوطلب در نیمه شعبان/ارائه آموزش‌های ایمنی به موکب‌داران و ایستگاه‌های صلواتی

رئیس کمیته ایمنی و امداد ستاد تسهیلات و خدمات سفر شهرداری قم:
رئیس کمیته ایمنی و امداد ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم استفاده از آتش‌نشانان داوطلب در نیمه شعبان را مدنظر قرارداد و گفت: باتوجه به اینکه در استان قم آتش‌نشان خانم وجود ندارد، تلاش کردیم از ظرفیت آتش‌نشانان داوطلب در قسمت خواهران استفاده کنیم.

به گزارش شهرنیوز، عباس جعفری در جلسه ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم که در سالن جلسات رضوان شهرداری برگزار شد، با اشاره به اینکه کمیته ایمنی یکی از پر اهمیت‌ترین کمیته‌ها است، اظهار کرد: اگر در این کمیته کم‌کاری صورت بگیرد، تمام زحمات سایر کمیته‌ها نیز زیر سؤال خواهد رفت.
وی با بیان اینکه در این کمیته مسائل و موضوعات مختلف با دقت در حال بررسی است، مطرح کرد: در این راستا بازدیدهای ایمنی مستمر از مراکز مختلف ازجمله حرم مطهر حضرت معصومه(س) انجام‌شده است.
رئیس کمیته ایمنی و امداد ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم ادامه داد: موضوع دیگری که در این کمیته پیگیری و از اهمیت بسیاری برخوردار است، بحث ارائه آموزش‌های ایمنی به صاحبان موکب‌ها و ایستگاه‌های صلواتی است.
وی با اشاره به اینکه همکاری خوبی میان کمیته‌های اجرایی 8گانه ستاد تسهیلات زائرین وجود دارد، عنوان کرد: تاکنون همکاری لازم با تمام کمیته‌هایی که درخواست وسایل ایمنی داشتند، انجام‌شده است.
جعفری از استقرار ایستگاه مادر آتش‌نشانی در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) یاد کرد و گفت: این ایستگاه یکی از بزرگ‌ترین ایستگاه‌های آتش‌نشانی کشور است که به صورت موقت در ایام نیمه شعبان از ظرفیتان استفاده خواهیم کرد.
وی در پایان استفاده از آتش‌نشانان داوطلب را مدنظر قرارداد و افزود: باتوجه به اینکه در استان قم آتش‌نشان خانم وجود ندارد، تلاش کردیم از ظرفیت آتش‌نشانان داوطلب در قسمت خواهران استفاده کنیم.
انتهای پیام/


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/nnNQ